wtorek, 11 sierpnia 2009

WYRÓŻNIENIE

Mój blog został nominowany do Kreativ Blogger Award oraz Beautiful Blog Award.

Za to zaskakujące, ale bardzo miłe wyróżnienie dziękuję przesympatycznej Gosi.


Zasady:
1. Podziękować osobie, która Cię nominowała.

2. Skopiować logo Kreativ Blogger Award i umieścić na blogu.
3. Zamieścić również link do osoby, która Cię nominowała.
4. Napisać o sobie 7 rzeczy, które mogą kogoś zainteresować.
5. Wybrać 7 blogów do nagrody.
6. Umieścić linki do nominowanych blogów.
7. Na każdym z nich umieścić komentarz, tak aby wiedzieli, że zostali wybrani.

Dobra, a teraz parę słów o sobie, w końcu podczytuję co inni piszą, więc sama muszę też sprostać powyższym zasadom.

1. Uwielbiam podróżować. Najchętniej nad ciepłe morze, wyleguję się wtedy na plaży i wygrzewam w słońcu jak jaszczurka.
2. Marzę o podróży do Kraju Długiej Białej Chmury czyli do Nowej Zelandii. Fascynuje mnie ten przepiękny kraj składający się w całości z wysp.
3. Nie potrafiłabym żyć bez świeżych owoców i warzyw, przepadam za różnymi sałatkami i surówkami. Sama wymyślam ich setki, niektóre kompozycje smakowe są tak dziwaczne, że tylko ja jestem w stanie je zjeść.
4. Jestem zodiakalnym lwem, tak samo jak mój mąż. Dwa lwy pod jednym dachem to jest coś.
5. Największe szczęście to dla mnie moja rodzina.
6. Nienawidzę obłudy i zakłamania. Wyznaję zasadę, że lepsza jest najgorsza prawda niż najlepsze kłamstwo.

7. Mam w domu psinę - jamniczkę, która nazywa się Frytka. Nie muszę nic więcej dodawać, na każdym kroku widać moje zamiłowania kulinarne :) Gdybym mogła dopisać ósmy punkt napisałabym, że jestem strasznym łasuchem.


I jak tu wybrać siedem blogów ? To bardzo trudne zadanie, bo każdy blog w pełni zasługuje na takie wyróżnienie. Oto blogi, które nominowałam, mam nadzieję że sprawię im tym trochę radości:

monsai – kuchnia monsai
szarlotek – cukiernicze kreacje charlotte
grumko – Kuchnia Ireny i Andrzeja
Ewa – Moja Kuchnia w Irlandii
Alexandra – Kulinarnie - na słodko
Marghe – Misz Masz

Majka – Kalejdoskop Kulinarny

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :)Od dwóch tygodni doświadczam, takich miłych gestów, ale ciągle nie mogę się zebrać aby to uporządkować :) Chyba teraz już się nie wywinę :)Co do 6 pt. to u mnie w domu tak jest i wielu osobom trudno zrozumieć, że nie chcemy wypośrodkować i słodko skłamać.Frytka jest cudowna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez uwielbiam wylegiwac sie na plazy. Moglabym tak lezec godzinami. To, co napisalas w 6 punkcie jest tez moim mottem :) A piesek slodki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz super psinke :)) i pod ilka punktow tez moglabym sie podpiac :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękujemy za wyróżnienie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyroznienia :) Psinka przeslodka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziekuje za wyroznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szarlotek - Cieszę się :)) U nas w domu jest tak samo i powiem tylko, że jest dużo ludzi którzy się temu dziwią.

    majka - takie wygrzewanie w słońcu i nicnierobienie to prawdziwy relaks dla duszy :)

    Gosia - psinka jest kochana, ma swój kocyk ale najbardziej lubi spać pod cudzym kocem :)))

    grumko - cieszę się :)

    Bea - dziękuję :)) Twój blog też uwielbiam oglądać i często tam zaglądam :)

    Ewa - Ty wiesz za co te wyróżnienie :), a blog jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń